- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Odstąpienie od umowy
Odstąpienie od umowy
Zwroty
Jesteś konsumentem i nie jesteś zadowolony z zakupu? Nie ma problemu! Masz aż 14 dni na zwrot towaru, bez podawania przyczyny. Zwrot możesz przeprowadzić w dowolny sposób, który Ci odpowiada: odesłać kurierem lub dostarczyć do Punktu sprzedaży. W razie pytań skontaktuj się z nami.
Jak dokonać zwrotu?
- Aby zwrócić towar, możesz wypełnić formularz zwrotu online lub wysłać email z informacją o zwrocie.
- Po wypełnieniu formularza zwrotu otrzymasz na maila numer zwrotu. Umieść go na paczce z towarami, które chcesz zwrócić. Możesz też nadac paczkę we własnym zakresie.
-
Paczkę wyślij na adres:
CZESCI-SOJKA.PL DZIAŁ OBSŁUGI ZWROTÓW I REKLAMACJI Wrzawy 22, 39-432 Gorzyce
- Zabierz ze sobą dokument zakupu.
- Zapakuj produkty i przywieź do Punktu sprzedaży.
- Uzupełnij formularz zwrotu online lub dołącz uzupełniony formularz, który otrzymałeś w przesyłce.
- Zapakuj produkty i umieść na paczce numer zwrotu, który otrzymałeś na maila po uzupełnieniu formularza lub nadaj paczkę we własnym zakresie.
-
Paczkę wyślij na adres:
CZESCI-SOJKA.PL DZIAŁ OBSŁUGI ZWROTÓW I REKLAMACJI Wrzawy 22, 39-432 Gorzyce
- Zabierz ze sobą dokument zakupu.
- Zapakuj produkty i przywieź do Punktu sprzedaży.
- Zaloguj się na swoje konto Allegro
- W zakładce "Moje zakupy" znajdź zamówienie, z którego chcesz zwrócić produkty
- W szczegółach zamówienia wybierz opcję "Zwróć zakup"
- Wypełnij formularz zwrotu
-
Dobrze zabezpiecz produkt i wyślij go na adres zwrotny:
SOJKA-PARTS DZIAŁ OBSŁUGI ZWROTÓW I REKLAMACJI Wrzawy 22, 39-432 Gorzyce
Najczęściej zadawane pytania
Jeśli jesteś konsumentem, masz prawo do zwrotu produktów zakupionych w naszym sklepie lub na
Allegro w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
Zwracany produkt powinien być w stanie nienaruszonym, czyli nieuszkodzonym i
nienoszącym śladów użytkowania. Powinien także posiadać wszystkie elementy, które
zostały dołączone do zestawu przez producenta. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przesyłki
zalecamy, aby produkt był zapakowany w oryginalne opakowanie. Podczas weryfikacji zwrotów może
okazać się, że produkt nosi wyraźne ślady użytkowania lub wady wpływające na jego działanie.
Wówczas kwota może zostać zwrócona w niepełnym wymiarze.
- Artykułów higienicznych (konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy ze względów higienicznych i ochronę zdrowia - zgodnie z Art 38 pkt 5 ) między innymi filtrów do oczyszczaczy powietrza zakupionych zarówno w zestawie z oczyszczaczem powietrza jak i osobno.
- Produktów na zamówienie, jako rzeczy nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb - zgodnie z Art 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, między innymi produktów importowanych na specjalne zamówienie spoza granic kraju czy od innych dostawców, u których Sprzedawca ma utrudniony zwrot.
- Przynieś ze sobą dowód zakupu, np. paragon lub fakturę, abyśmy mogli przeprowadzić procedurę zwrotu
- Podczas składania zwrotu będziemy potrzebować od Ciebie kilku informacji
- W razie wątpliwości co do stanu produktu, sporządzimy protokół ze zdjęciami i prześlemy go do Działu Obsługi Zwrotów i Reklamacji
- O wynikach weryfikacji poinformujemy Cię drogą mailową. Jeśli Twój zwrot zostanie zaakceptowany, zwrócimy Ci pieniądze.
- Aby zwrócić towar, wypełnij formularz zwrotu online lub dołącz do przesyłki formularz, który znajdziesz na naszej stronie internetowej.
- Zwróć uwagę na odpowiednie zabezpieczenie paczki. W przypadku uszkodzenia produktu w trakcie transportu, poniesiesz pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
- Jeśli uzupełniłeś formularz zwrotu online, numer zwrotu umieść w paczce ze zwracanym towarem.
- Przesyłki zwrotne wysyłane za pobraniem nie będą odbierane.
- Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący, chyba że skorzysta z opcji zwrotu za darmo, która jest dostępna po zalogowaniu na konto lub po skontaktowaniu się z obsługą sklepu.
-
Prosimy o odesłanie towaru na adres:
CZESCI-SOJKA.PL DZIAŁ OBSŁUGI ZWROTÓW I REKLAMACJI Wrzawy 22, 39-432 GorzyceDo formularza zwrotów
Zwrot środków nastąpi do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki w takiej samej formie w jakiej została uiszczona płatność za zamówienie.
Formularz zwrotów online jest w budowie.
Skorzystaj z wzoru odstąpienia od umowy do druku lub skontaktuj się z naszym Działem obsługi klienta.
Za utrudnienia przepraszamy.
Kontakt telefoniczny
(17) 250 88 92Kontakt mailowy
sklep@czesci-sojka.plOdbieramy i odpisujemy w godzinach
Poniedziałek - piątek: 08:00 – 16:00
Sobota: nieczynne