Zamów do 15:20, a wyślemy w ten sam dzień. Dotyczy kuriera DHL.
Zadzwoń do nas17 250 88 92Pracujemy od pn. do pt. 8:00 - 16:00

Kontakt

Dział obsługi klienta

Masz pytania dotyczące naszych produktów lub potrzebujesz porady dotyczącej wyboru odpowiednich części do swojej koparki? Nie wiesz na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie? Skontaktuj się z nami. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc!

Napisz do nas

Zadzwoń do nas

Odbieramy i odpisujemy w godzinach

Poniedziałek – piątek: 08:00 – 16:00

Sobota:nieczynne

Niedziele handlowe:nieczynne

Działy

Dział handlowy

Kontakt w sprawie dopasowania części

e-mailsklep@czesci-sojka.pl tel:17 250 88 92

Marketing

Kontakt w sprawie marketingu, propozycji współpracy, materiałów prasowych oraz sugestii i komentarzy.

e-mailwiktor@czesci-sojka.pl

Rekrutacja / HR

Chcesz u nas pracować? Wyślij CV!

e-mailagata@czesci-sojka.pl

Księgowość

Dział faktur i rozliczeń.

e-mailbiuro@czesci-sojka.pl tel: 451 086 095

Magazyn - przyjęcia towaru

Zadzwoń do nas, aby umówić się na przyjęcie dostawy.

tel. 573 893 828

Dane firmy:

logo

SOJKAM SP. Z O.O.

z siedzibą w Wrzawy 22, 39-432 Gorzyce. Wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.

NIP

867-225-89-73

NIP UE

PL8672258973

REGON

526472252

KRS

0001056490

BDO

000608847

Kapitał zakładowy

500 000 zł wpłacony w całości

Numer konta bankowego

72 2490 0005 0000 4530 8400 9516
Alior Bank SA

Formularz kontaktowy

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie w FAQ, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, korzystając z poniższego formularza lub wyślij go bezpośrednio na adres:

Najczęściej zadawane pytania

Przed wysłaniem wiadomości, sprawdź czy nie odpowiedzieliśmy już na Twoje pytanie w FAQ.

?
Ile czasu mam na zwrot?

Produkty zakupione zarówno w naszym sklepie, jak i allegro, będąc konsumentem możesz zwrócić do 14 dni od otrzymania zamówienia.

?
W jakim stanie powinien być zwracany produkt?

Zwracany produkt nie może posiadać żadnych śladów użytkowania oraz musi posiadać wszystkie elementy, które producent dołączył do zestawu. Dodatkowo zalecane jest, aby produkt był zapakowany w oryginalne opakowanie. Podczas weryfikacji zwrotów może okazać się, że produkt nosi wyraźne ślady intensywnego użytkowania lub wady wpływające na jego działanie. Wówczas kwota może zostać zwrócona w niepełnym wymiarze.

?
Zwracam stacjonarnie, o czym muszę pamiętać?
  • Pamiętaj o zabraniu ze sobą dowodu zakupu - np. paragonu lub faktury.
  • Na miejscu zbierzemy wszystkie niezbędne informacje do przeprowadzenia procedury zwrotu.
  • W razie uzasadnionych wątpliwości co do stanu produktu, sporządzamy protokół ze zdjęciami, a następnie wysyłamy produkt do Działu Obsługi Zwrotów i Reklamacji w celu szczegółowego sprawdzenia stanu urządzenia,
  • Po weryfikacji produktu powiadomimy Cię o ustaleniach.
?
Zwracam kurierem (przez internet), o czym muszę pamiętać?
  • Uzupełnij formularz zwrotu online lub dołącz uzupełniony formularz, który otrzymałeś w przesyłce
  • Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu paczki. Jeśli produkt ulegnie uszkodzeniu w trakcie transportu, nie ponosimy odpowiedzialności za powstałe szkody.
  • Jeśli uzupełniłeś formularz online, oznacz paczkę numerem zgłoszenia.
  • Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  • Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący.
  • Towar należy odesłać na adres:
    CZESCI-SOJKA.PL DZIAŁ OBSŁUGI ZWROTÓW I REKLAMACJI Wrzawy 22, 39-432 Gorzyce
?
Kiedy i jak otrzymam zwrot środków?

Zwrot środków nastąpi do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki w takiej samej formie w jakiej została uiszczona płatność za zamówienie.

Zaufane Opinie IdoSell
4.87 / 5.00 851 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-11-18
Polecam, szybko i profesjonalnie
2024-11-08
Wszystko bardzo sprawnie i szybko
pixel