- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Kontakt
Kontakt
Dział obsługi klienta
Masz pytania dotyczące naszych produktów lub potrzebujesz porady dotyczącej wyboru odpowiednich części do swojej koparki? Nie wiesz na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie? Skontaktuj się z nami. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc!
Napisz do nas
sklep@czesci-sojka.plZadzwoń do nas
(17) 250 88 92Odbieramy i odpisujemy w godzinach
Poniedziałek – piątek: 08:00 – 16:00
Sobota:nieczynne
Niedziele handlowe:nieczynne
Sprawdź gdzie jesteśmy
Działy
Marketing
Kontakt w sprawie marketingu, propozycji współpracy, materiałów prasowych oraz sugestii i komentarzy.
wiktor@czesci-sojka.plDane firmy:
SOJKAM SP. Z O.O.
z siedzibą w Wrzawy 22, 39-432 Gorzyce. Wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
NIP
867-225-89-73
NIP UE
PL8672258973
REGON
526472252
KRS
0001056490
BDO
000608847
Kapitał zakładowy
500 000 zł wpłacony w całości
Numer konta bankowego
72 2490 0005 0000 4530 8400 9516
Alior Bank SA
Formularz kontaktowy
Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie w FAQ, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, korzystając z poniższego formularza lub wyślij go bezpośrednio na adres:
Adres e-mail
sklep@czesci-sojka.plNajczęściej zadawane pytania
Przed wysłaniem wiadomości, sprawdź czy nie odpowiedzieliśmy już na Twoje pytanie w FAQ.
Ile czasu mam na zwrot?
Produkty zakupione zarówno w naszym sklepie, jak i allegro, będąc konsumentem możesz zwrócić do 14 dni od otrzymania zamówienia.
W jakim stanie powinien być zwracany produkt?
Zwracany produkt nie może posiadać żadnych śladów użytkowania oraz musi posiadać wszystkie elementy, które producent dołączył do zestawu. Dodatkowo zalecane jest, aby produkt był zapakowany w oryginalne opakowanie. Podczas weryfikacji zwrotów może okazać się, że produkt nosi wyraźne ślady intensywnego użytkowania lub wady wpływające na jego działanie. Wówczas kwota może zostać zwrócona w niepełnym wymiarze.
Zwracam stacjonarnie, o czym muszę pamiętać?
- Pamiętaj o zabraniu ze sobą dowodu zakupu - np. paragonu lub faktury.
- Na miejscu zbierzemy wszystkie niezbędne informacje do przeprowadzenia procedury zwrotu.
- W razie uzasadnionych wątpliwości co do stanu produktu, sporządzamy protokół ze zdjęciami, a następnie wysyłamy produkt do Działu Obsługi Zwrotów i Reklamacji w celu szczegółowego sprawdzenia stanu urządzenia,
- Po weryfikacji produktu powiadomimy Cię o ustaleniach.
Zwracam kurierem (przez internet), o czym muszę pamiętać?
- Uzupełnij formularz zwrotu online lub dołącz uzupełniony formularz, który otrzymałeś w przesyłce
- Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu paczki. Jeśli produkt ulegnie uszkodzeniu w trakcie transportu, nie ponosimy odpowiedzialności za powstałe szkody.
- Jeśli uzupełniłeś formularz online, oznacz paczkę numerem zgłoszenia.
- Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
- Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący.
-
Towar należy odesłać na adres:
CZESCI-SOJKA.PL DZIAŁ OBSŁUGI ZWROTÓW I REKLAMACJI Wrzawy 22, 39-432 Gorzyce
Kiedy i jak otrzymam zwrot środków?
Zwrot środków nastąpi do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki w takiej samej formie w jakiej została uiszczona płatność za zamówienie.